Страхавая інфалінія 128

Звароты грамадзян і юрыдычных асоб

Разгляд зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб ЗАСТ «Прамтрансінвест» (далей – Таварыства) ажыццяўляе ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (далей – Закон).

Звароты падаюцца заяўнікамі ў пісьмовай ці электроннай форме, а таксама выкладаюцца ў вуснай форме.

Пісьмовыя звароты падаюцца наўмысным (кур’ерам), з дапамогай паштовай сувязі, у ходзе асабістага прыёму, шляхам унясення заўваг і (або) прапаноў у кнігу заўваг і прапаноў.

Вусныя звароты выкладаюцца падчас асабістага прыёму.

Электронныя звароты падаюцца з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (далей – сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў).

Усе звароты заяўнікаў, якія паступаюць у Таварыства, рэгіструюцца ў дзень іх паступлення ва ўстаноўленым парадку. Звароты заяўнікаў, якія паступілі ў непрацоўны дзень (непрацоўны час), рэгіструюцца не пазней, чым у першы наступны за ім працоўны дзень.

Патрабаванні да зваротаў

Звароты выкладаюцца заяўнікамі на беларускай ці рускай мове.

Тэкст звароту павінен паддавацца чытанню. Рукапісныя звароты павінны быць напісаны дакладным, пераборлівым почыркам. Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.

Да пісьмовых зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, дадаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
Пісьмовыя звароты грамадзян (за выключэннем заўваг і (або) прапаноў, якія ўносяцца ў кнігу заўваг і прапаноў у адпаведнасці з формай кнігі) павінны змяшчаць:

Звароты юрыдычных асоб павінны змяшчаць:

Адказы на звароты даюцца ў тэрміны, устаноўленыя артыкулам 17 Закона.

Тэрмін разгляду звароту лічыцца ў месяцах ці днях, пачынаючы з дня, наступнага за днём яго рэгістрацыі ў Таварыстве.

Калі апошні дзень тэрміну разгляду зваротаў прыпадае на непрацоўны дзень, то днём заканчэння тэрміну лічыцца першы наступны за ім працоўны дзень.

Звароты павінны быць разгледжаны не пазней за пятнаццаць дзён, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, – не пазней за адзін месяц, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены заканадаўчымі актамі.

У выпадку, калі для вырашэння выкладзеных у зваротах пытанняў неабходны здзяйсненне пэўных дзеянняў (выкананне работ, аказанне паслуг), атрыманне інфармацыі з замежнай дзяржавы ў тэрміны, якія перавышаюць месячны тэрмін, заяўнікам у тэрмін не пазней за адзін месяц з дня, наступнага за днём паступлення зваротаў, накіроўваецца пісьмовае апавяшчэнне аб прычынах перавышэння месячнага тэрміну і тэрмінах здзяйснення вышэйпаказаных дзеянняў (выканання работ, аказання паслуг) або тэрмінах разгляду зваротаў па сутнасці.

Парадак разгляду зваротаў

Звароты грамадзян і юрыдычных асоб у выпадках, устаноўленых Законам, могуць быць:

Звароты лічацца разгледжанымі па сутнасці, калі разгледжаны ўсе выкладзеныя ў іх пытанні, і заяўнікам накіраваны адказы, за выключэннем выпадкаў, устаноўленых Законам.

Калі адказ па сутнасці пытання, выкладзенага ў звароце, не можа быць дадзены без прадастаўлення інфармацыі, распаўсюджванне і (або) прадастаўленне якой абмежавана, заяўніку накіроўваецца пісьмовы адказ з паведамленнем аб немагчымасці прадастаўлення яму такой інфармацыі.

Звароты прымаюцца да ўвагі і адказы на іх не накіроўваюцца ў выпадках, калі:

Звароты пакідаюцца без разгляду па сутнасці, калі не адпавядаюць патрабаванням, якія прад’яўляюцца да зваротаў у выпадках, калі:

Водгук пісьмовага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы заяўнікам адпаведнай пісьмовай заявы.

Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца праз сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў, пісьмовыя адказы даюцца ў выпадку, калі заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ.

Адказы на звароты або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў суд, у парадку і тэрміны, устаноўленыя заканадаўствам.



220026, Республика Беларусь, Минск, ул. Плеханова, д. 8
Рейтинг компании 5 ★★★★★ на основании 10 отзывов
top