Страхавым выпадкам з’яўляецца факт панесеных арганізацыяй аховы здароўя расходаў, выкліканых зваротам застрахаванай асобы ў арганізацыю аховы здароўя за аказаннем медыцынскай дапамогі, на ўмовах, парадку і аб’ёме, прадугледжаных дагаворам страхавання.
Пры раптоўным засмучэнні здароўя застрахаваная асоба абавязана папярэдне (да звароту ў медыцынскую агранізацыю) звязацца з прадстаўніком Страхоўшчыка.
Увага! Для арганізацыі медыцынскай дапамогі Застрахаванай асобе трэба звяртацца па тэлефонах, указаных у ідэнтыфікацыйнай карткі застрахаванай асобы. У выпадку ўзнікнення неадкладных (экстренных) сітуацый у непрацоўны час, у выхадныя і святочныя дні – па нумары +375 29 652 10 16 (кругласутачна).
Cпосабы звароту за арганізацыяй медыцынскіх паслуг:
1. Патэлефанаваць па нумарах тэлефонаў;
2. Пакінуць заяўку на аказанне медыцынскіх паслуг на нашым сайце;
3. Адправіць заяўку ў адвольнай форме на электронны адрас assistance@promtransinvest.by. У абавязковым парадку просім указваць Вашу П.І.І., прычыну звароту і кантактны тэлефон. Пры адсутнасці ўказаных даных заяўка можа быць не апрацавана.
Звяртаем увагу, што апрацоўка заявак, якія паступілі праз сайт і электронную пошту, ажыццяўляецца ў парадку чарговасці. Заяўкі, якія паступілі да 12.00, апрацоўваюцца ў той самы працоўны дзень. Заяўкі, накіраваныя пасля 12.00, апрацоўваюцца на наступны пасля дня падачы працоўны дзень. Субота, нядзеля, дзяржаўныя святы і непрацоўныя святочныя дні – выхадны. Заяўка, пакінутая ў пятніцу пасля 12.00 альбо ў выхадны дзень, апрацоўваецца на працягу бліжэйшага працоўнага дня.
Пры неабходнасці арганізацыі медыцынскіх паслуг у выхадныя дні на ранішні час панядзелка рэкамендуем дадаткова да магчымасцей падачы заяўкі праз сайт (электронную пошту) карыстацца таксама тэлефоннай сувяззю.
Пасля кансультацыі ўрача ў арганізацыі аховы здароўя і атрымання рэкамендацый па абследаванні неабходна паведаміць і накіраваць у ЗАСТ «Прамтрансінвест» дакумент з назначаным планам абследавання (кансультатыўнае заключэнне, накіраванне на даследаванні і інш.).
Увага! Страхавая арганізацыя мае права запатрабаваць прадстаўленні любой медыцынскай дакументацыі для прыняцця рашэння аб страхавым выпадку.
Накіраванне медыцынскай дакументацыі магчыма праз выкарыстанне электроннай пошты assistance@promtransinvest.by, формы заяўкі на аказанне медыцынскіх паслуг, а таксама з дапамогай любога з мэсэнджараў, размешчаных на афіцыйным сайце кампаніі, націснуўшы на кнопку «Напішыце нам»*:
- Viber;
- Telegram;
- Vkontakte (Афіцыйная старонка Прамтрансiнвест Онлайн).
Звяртаем увагу, што названыя мэсэнджэры выкарыстоўваюцца выключна для адпраўкі медыцынскай дакументацыі, а не для запісу да ўрача і/або вядзення перапіскі па аказанні медыцынскіх паслуг.
*У адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 07.05.2021 № 99-З «Аб абароне персанальных даных» інфармуем, што перадача персанальных даных праз месэнджэры спалучана з рызыкай несанкцыянаванага або выпадковага доступу трэціх асоб да персанальных даных карыстальнікаў у сувязі з адсутнасцю належнага ўзроўню абароны персанальных даных у замежнай дзяржаве, рэзідэнтам якой з’яўляецца кампанія-ўладальнік месэнджэра. Такім чынам, адказнасць за выбар выкарыстання мэсэнджараў ляжыць на яго карыстальніку.
Пры звароце ў арганізацыю аховы здароўя Вам неабходна прад’явіць:
- страхавы поліс або ідэнтыфікацыйную картку;
- пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу.
Як правіла, страхавая выплата вырабляецца арганізацыі аховы здароўя, з якой страхаўшчык заключыў дамову на прадастаўленне медыцынскай дапамогі і якая ў адпаведнасці з заканадаўствам прадаставіла застрахаванай асобе медыцынскую дапамогу на падставе акта выкананых работ. Калі ў выпадку ўзнікнення выключных абставінаў (ўважлівая прычына, па якой застрахаваная асоба не змагла паведаміць страхаўшчыка папярэдне да моманту аказання медыцынскай паслугі) вы самастойна аплацілі прадастаўленыя Вам медыцынскія паслугі, пакрыццё расходаў вырабляецца непасрэдна Вам.
У выпадку, калі Застрахаваная асоба самастойна панесла выдаткі, Страхаўшчыку прадстаўляюцца наступныя дакументы:
- заяву аб страхавым выпадку (арыгінал) – спампаваць бланк заявы, узор запаўнення заявы;
- копія дагавора страхавання (пры яго наяўнасці);
- пашпарт або яго копія;
- копія пасведчання аб нараджэнні, копія старонкі пашпарта з адзнакай аб дзецях, дакументы па апякунстве, усынаўленні і ўдачарэнні (калі расходы панесены ў адносінах да непаўналетняй Застрахаванай асобы);
- медыцынскія дакументы (копія накіравання на лячэнне, выпіска з медыцынскай карты, медыцынскае заключэнне, эпікрыз, даведка, копія рэцэпта (пры яго наяўнасці) і інш.), якія пацвярджаюць факт наступлення заяўленай падзеі;
- копія дамовы на аказанне платных медыцынскіх паслуг (пры яго наяўнасці);
- дакумент, які змяшчае пералік паслуг, аказаных Застрахаванай асобе, з указаннем іх кошту (акт выкананых работ, заказ-нарад, акт аказаных медыцынскіх паслуг і інш.);
- арыгінал дакумента, які пацвярджае аплату аказанай медыцынскай дапамогі (касавы чэк, квітанцыя);
- іншыя дакументы па патрабаванні Страхаўшчыка.
Звяртаем увагу, што вышэй прыведзены прыкладны пералік дакументаў. Канкрэтны пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца пры надыходзе падзеі, якая можа быць прызнана страхавым выпадкам, вызначаецца ў кожным індывідуальным выпадку з улікам усіх абставін падзеі.
Застрахаваная асоба абавязана неадкладна, да звароту ў медыцынскую арганізацыю, паведаміць Страхаўшчыку аб надыходзе падзеі, якая можа быць прызнана страхавым выпадкам.
Кампенсацыя панесеных медыцынскіх расходаў ажыццяўляецца на падставе прадстаўленых дакументаў Страхаўшчыку з дапамогай асабістай падачы або праз паштовую сувязь Рэспублікі Беларусь па адрасах:
ЗАСТ «Прамтрансінвест», 220026, г. Мінск, вул. Пляханава, 8;
Прадстаўніцтва ЗАСТ «Прамтрансінвест» у г.Брэсце, 224005, г. Брэст, вул. Камсамольская, д. 25/3-1;
Прадстаўніцтва ЗАСТ «Прамтрансінвест» у г. Гродна, 230012, г. Гродна, вул. Пушкіна, 31А, пам. 26;
Прадстаўніцтва ЗАСТ «Прамтрансінвест» у г. Жлобіне, 247199, г. Жлобін, Мікрараён 1, 6А;
Прадстаўніцтва ЗАСТ «Прамтрансінвест» у г. Віцебску, 210032, г. Віцебск, вул. Воінаў-Інтэрнацыяналістаў, д. 12, пам. 159;
Прадстаўніцтва ЗАСТ «Прамтрансінвест» у г. Гомелі, 246003, г. Гомель, вул. Кірава, д. 48;
Прадстаўніцтва ЗАСТ «Прамтрансінвест» у г. Магілёве, 212030, г. Магілёў, вул. Першамайская, д.8.
Да ўвагі асоб, застрахаваных па праграмах добраахвотнага медыцынскага страхавання з медыкаментозным забеспячэннем:
- пры атрыманні медыкаментаў абавязкова прадаставіць правізару ідэнтыфікацыйную картку, якая мае індывідуальны штрых-код для ідэнтыфікацыі атрымальніка і аўтаматызаванага ўліку выдаткаў;
- кантраляваць свае выдаткі на атрыманне медыцынскай дапамогі і пакрыць страхоўшчыку аплачаныя ім выдаткі выгаданабытчыка, якія перавысілі гранічны памер пакрываюцца выдаткаў, усталяваны па дамове страхавання ў дачыненні да канкрэтнага застрахаванай асобы, і (або) пры атрыманні застрахаваным асобай медыцынскай дапамогі, не прадугледжанай дагаворам страхавання, або пры кампенсацыі медыцынскіх расходаў па выпадках, не прызнаным страхавымі;
Функцыянал аўтаматызаванага ўліку выдаткаў на медыкаментознае забеспячэнне з выкарыстаннем ідэнтыфікацыйнай карткі са штрых-кодам дзейнічае ў наступных аптэчных сетках:
- Аптэчная сетка «Планета здароўя»;
- РУП “БелЛекоЦентр”;
- РЕМЕДИКА (ООО “Бальзам” и ООО “Интерофицина плюс”);
- УКХ “Аптека групп” (аптеки “ADEL” и “Добрыя лекi”);
- ООО “Лiгматон”;
- Гомельскае РУП “Фармация” г. Гомель;
- Гомельскае РУП “Фармация” Гомельская вобласць;
- Гродненскае РУП “Фармация”;
- Брестскае РУП “Фармация”;
- Могилеўскае РУП “Фармация”;
- ООО “ЛКЛ”;
- ООО «Фарммаркет-плюс».
Для карэктнай працы аўтаматызаванага функцыяналу пераканаўча просім у дзень наведваць не больш за 1 аптэкі.