Рэкамендацыі па дзеяннях пры надыходзе падзеі, якая ў далейшым можа быць прызнана страхавым выпадкам
неабходна неадкладна, але ў любым выпадку не пазней за 3 працоўныя дні пасля наступлення такой падзеі, паведаміць пра яе Страхоўшчыку па тэл. +375 17 311-48-37, а таксама ў пісьмовай форме, шляхам накіравання на электронную пошту cmr@promtransinvest.by наступных дакументаў:
- апавяшчэнне аб здарэнні на фірмовым бланку арганізацыі (каротка апісаць абставіны здарэння, пазначыць маршрут транспарціроўкі, страхавы поліс, транспартны сродак і суму прычыненага ўрону (калі ёсць інфармацыя));
- наяўныя фатаграфіі пашкоджанага грузу;
- таварна-суправаджальныя дакументы на груз (рахунак-фактура/інвойс, CMR-накладная);
- аб’ектыўную інфармацыю аб меркаваным аб памеры прычыненага ўрону, акт аб незахаванасці грузу (пры наяўнасці на момант апавяшчэння).
і захоўваць пашкоджаны і непашкоджаны груз у нязменным выглядзе да атрымання ўказанняў ад Страхаўшчыка.
У выпадку немагчымасці сувязі са страхоўшчыкам і аб’ектыўных прычын немагчымасці прыпынення выгрузкі, неабходна зафіксаваць карціну падзеі з дапамогай фатаграфавання (відэаздымкі) такім чынам, каб фатаграфіі (відэазапіс) адлюстроўвалі аб’ём, характар, ступень пашкоджанняў грузу, маркіроўку, ужывальную ўпакоўку, мацаванне ў грузавой прасторы і прадставіць фатаграфіі (відэазапіс) Страхаўшчыку.
звярнуцца ў адпаведныя кампетэнтныя органы (паліцыя, МНС, мытныя органы і да т.п.).
шляхам складання акта прыёму як мінімум з подпісамі таго, хто здае і прымае груз упаўнаважаных асоб. У залежнасці ад спосабу транспарціроўкі (аўтамабільны, марскі, авія, смешаны і інш.) і нормаў, якія рэгулююць дадзеную перавозку, ва ўсталяваныя тэрміны заявіць прэтэнзію.
Звяртаем увагу, што пры надыходзе падзеі, якая можа быць прызнана страхавым выпадкам, Страхавальнік абавязаны прыняць усе разумныя і даступныя ў сітуацыі, якая склалася, меры па прадухіленні і памяншэнні ўрону, у тым ліку меры па забеспячэнні захаванасці грузу (ахова грузу, аператыўная перагрузка, дастаўка на склад і да т.п.).