Што рабіць і куды звяртацца? Прыводзім алгарытм дзеянняў, каб не было праблем з урэгуляваннем падзеі і атрыманнем страхавой кампенсацыі. Такім чынам:
Пацярпела хатняя жывёла
Пры надыходзе няшчаснага выпадку, захворванні неабходна:
- звярнуцца да спецыяліста ветэрынарнай службы і прытрымлівацца рэкамендацый аб лячэнні жывёлы;
- прыняць усе разумныя і дапушчальныя меры па прадухіленні і памяншэнні шкоды;
- у выпадку прычынення шкоды жыццю жывёлы з прычыны неправамерных дзеянняў трэціх асоб або стыхійнага бедства неадкладна, як толькі стала вядома, заявіць аб гэтым у адпаведныя кампетэнтныя органы.
На працягу 3 рабочых дзён з дня наступлення страхавога выпадку паведаміць Страхоўшчыку, звярнуўшыся з пісьмовай заявай аб выплаце страхавой кампенсацыі з указаннем:
- даты (перыяду) падзеі, апісання падзеі, верагодных прычын і абставін падзеі;
- назвы кампетэнтных органаў, якія зарэгістравалі падзею (пры наяўнасці);
- характару і прыкладнага аб’ёму ўрону (прыкладны памер выплаты);
- пераліку ажыццёўленых выдаткаў на ветэрынарнае абслугоўванне і (або) дадатковых выдаткаў.
- Разам з заявай неабходна прадставіць наступныя дакументы:
- дакументы, якія сведчаць асобу;
- дакументы, якія пацвярджаюць аб’ём і памер ажыццёўленых выдаткаў на ветэрынарнае абслугоўванне жывёлы і дадатковых выдаткаў;
- дакументы кампетэнтных органаў, якія пацвярджаюць факт, прычыны, абставіны наступлення заяўленага выпадку, памеру прычыненага ўрону (пры іх наяўнасці);
- вопіс пашкоджанай (страчанай, загінулай) маёмасці пацярпелага – па факце ўзнікнення грамадзянскай адказнасці;
- іншыя дакументы па патрабаванні Страхоўшчыка.
Канкрэтны пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца пры надыходзе падзеі, якая можа быць прызнана страхавым выпадкам, вызначаецца ў кожнай канкрэтнай сітуацыі з улікам усіх абставін падзеі.
На працягу 5 працоўных дзён з дня, наступным за днём атрымання ўсіх неабходных дакументаў, Страхоўшчык прымае рашэнне аб прызнанні або непрызнанні заяўленай падзеі страхавым выпадкам або аб адмове ў выплаце страхавой кампенсацыі.
Падаць заяву можна любым зручным для Вас спосабам з ніжэйпералічаных:
- Асабіста, наведаўшы наш офіс. Пры асабістай падачы заявы ў офісе нашы работнікі на месцы дадуць Вам бланк заявы і зробяць копіі з дакументаў.
- Па пошце. Для гэтага запампуйце бланк заявы і ўласнаручна запоўніце яе.
Заяву і прыкладзеныя да яе дакументы (пералік вышэй) вышліце па пошце на адрас: 220026, г. Мінск, вул. Пляханава, 8, ЗАСТ «Прамтрансінвест».