Страхавая інфалінія 128

Парадак звароту да страхоўшчыка для вырашэння пытання аб страхавой выплаце па дагаворах страхавання, заключаных у падраздзяленнях ААТ "ААБ Беларусбанк” у рамках праграмы “З клопатам аб дзецях"

Для вырашэння пытання аб страхавой выплаце неабходна

у пісьмовай форме не пазней за 45 каляндарных дзён з дня наступлення падзеі, якое можа быць прызнана страхавым выпадкам, паведаміць пра яго ў ЗАСТ «Прамтрансінвест» шляхам падачы заявы аб страхавой выплаце.

Паколькі застрахаваную асоба з’яўляецца непаўналетнім, заява падаецца ад імя яго законнага прадстаўніка (бацькоў).

Падаць заяву можна любым зручным для Вас спосабам з ніжэйпералічаных.

Асабіста, наведаўшы наш офіс. Пры асабістай падачы заявы ў офісе нашы работнікі на месцы пададуць Вам бланк заявы і зробяць копіі з дакументаў.

Па пошце. Для гэтага запампуйце бланк заявы і ўласнаручна запоўніце яго.

Заяву і прыкладзеныя да яго дакументы (пералік ніжэй) дашліце па пошце на адрас: 220026, г. Мінск,  вул. Пляханава, 8, ЗАСТ «Прамтрансінвест».

ВАЖНА

Страхавая выплата вырабляецца толькі пры наяўнасці ў страхавой арганізацыі арыгіналаў даведкі, іншых дакументаў медыцынскіх устаноў, якія пацвярджаюць наступ выпадку і ўстаноўлены дыягназ.

Пры прычыненні ў выніку няшчаснага выпадку шкоды здароўю да заявы аб страхавой выплаце прыкладаюцца наступныя дакументы:
  • дагавор страхавання-копія;
  • копія старонкі пашпарта з адзнакай аб дзецях або копія пасведчання аб нараджэнні дзіцяці (у выпадку, калі застрахаваная асоба-непаўналетняя асоба);
  • даведка альбо выпіска з амбулаторнай карты (гісторыі хваробы) хворага з указаннем наступнай інфармацыі: дата няшчаснага выпадку, абставіны яго наступу, дыягназ, перыяд лячэння, праведзенае лячэнне. Даведка павінна быць заверана пячаткамі лячэбнай установы і які выдаў яе лекара, уяўляецца (накіроўваецца па пошце) у арыгінале;
  • у сувязі з часовай непрацаздольнасцю-лісток (даведка) часовай непрацаздольнасці;
  • пры наступе няшчаснага выпадку ў выніку супрацьпраўных дзеянняў трэціх асоб, акрамя названых вышэй дакументаў, – даведка са следчых органаў аб факце здарэння.
У залежнасці ад характару насталага падзеі, яго наступстваў і іншых абставінаў

мы можам запытаць таксама і іншыя дакументы, неабходныя для разгляду страхавога выпадку (даведка МРЭК – пры ўсталяванні групы інваліднасці, рашэнне суда, дакументы кампетэнтных органаў, органаў ЗАГС – у выпадку прычынення шкоды жыццю, заключэнне судова-медыцынскай экспертызы і т.п.).

Пры ўзнікненні пытанняў аб ходзе разгляду заявы

вы заўсёды можаце звязацца з намі па электронным адрасе ns@promtransinvest.by  або ппатэлефанаваўшы па нумары 128 у нашу Страхавую інфалініі 128.



220026, Республика Беларусь, Минск, ул. Плеханова, д. 8
Рейтинг компании 5 ★★★★★ на основании 10 отзывов
top