Страхавая інфалінія 128

Парадак звароту да страхоўшчыка для вырашэння пытання аб страхавой выплаце па дагаворах страхавання, заключаных у падраздзяленнях ААТ "ААБ Беларусбанк" у рамках праграмы "З клопатамі аб Вас"

Для вырашэння пытання аб страхавой выплаце неабходна

у пісьмовай форме не пазней як за 45 каляндарных дзен з дня наступлення падзеі, якое можа быць прызнана страхавым выпадкам, паведаміць пра яго ў ЗАСТ «Прамтрансінвест» шляхам падачы заявы аб страхавой выплаце.

Калі застрахаваную асоба з’яўляецца непаўналетнім, заява падаецца ад імя яго законнага прадстаўніка (бацькоў).

Падаць заяву можна любым зручным для Вас спосабам з ніжэйпералічаных.

Асабіста, наведаўшы наш офіс. Пры асабістай падачы заявы ў офісе нашы работнікі на месцы пададуць Вам бланк заявы і зробяць копіі з дакументаў.

Па пошце. Для гэтага ўласнаручна запоўніце заяву ў адпаведнасці з узорам.

Заяву і прыкладзеныя да яго дакументы (пералік ніжэй) дашліце па пошце на адрас: 220026, г. Мінск, вул. Пляханава, 8, ЗАСТ «Прамтрансінвест».

ВАЖНА

Страхавая выплата ажыццяўляецца толькі пры наяўнасці арыгінала медыцынскага дакумента, аформленага належным чынам, які пацвярджае наступленне няшчаснага выпадку (траўмы), які змяшчае дату, абставіны, заключны клінічны дыягназ, перыяд знаходжання на лячэнні.

Пры прычыненні ў выніку няшчаснага выпадку шкоды здароўю да заявы аб страхавой выплаце прыкладаюцца наступныя дакументы:
  • дагавор страхавання-копія;
  • дакумент, які сведчыць асобу застрахаванай асобы (выгаданабытчыка). Калі застрахаваная асоба з’яўляецца непаўналетнім, то прыкладаецца дакумент, які сведчыць асобу законнага прадстаўніка (аднаго з бацькоў) застрахаванай асобы – копіі двух апошніх разваротаў пашпарта (старонкі 30 – 31 і 32 – 33) і дакумент, які пацвярджае паўнамоцтвы законнага прадстаўніка (аднаго з бацькоў) застрахаванай асобы, – копія старонкі пашпарта з адзнакай аб дзецях або копія пасведчання аб нараджэнні дзіцяці;
  • даведка альбо выпіска з амбулаторнай карты (гісторыі хваробы) хворага з указаннем наступнай інфармацыі: дата няшчаснага выпадку, анамнез, поўны дыягназ, час знаходжання на лячэнні, праведзенае лячэнне. Даведка павінна быць заверана пячаткай лячэбнай установы і выдаў яе лекара, падаецца (накіроўваецца па пошце) у арыгінале (прыкладная форма даведкі);
  • у сувязі з часовай непрацаздольнасцю-лісток (даведка) часовай непрацаздольнасці;
  • пры наступе няшчаснага выпадку ў выніку супрацьпраўных дзеянняў трэціх асоб, акрамя названых вышэй дакументаў, — даведка з следчых органаў аб факце здарэння.
У залежнасці ад характару гэтага падзеі, яго наступстваў і іншых абставінаў

мы можам запытаць таксама і іншыя дакументы, неабходныя для разгляду страхавога выпадку (даведка МРЭК – пры ўсталяванні групы інваліднасці, рашэнне суда, дакументы кампетэнтных органаў, органаў ЗАГС – у выпадку прычынення шкоды жыццю, заключэнне судова-медыцынскай экспертызы і т.п.).

Пры ўзнікненні пытанняў аб ходзе разгляду заявы вы заўсёды можаце звязацца з намі па электронным адрасе ns@promtransinvest.by, напісаўшы нам у зручны для вас мессенджер або патэлефанаваўшы па нумары 128 ў нашу страхавую інфалінію 128.



220026, Республика Беларусь, Минск, ул. Плеханова, д. 8
Рейтинг компании 5 ★★★★★ на основании 10 отзывов
top