Страхавая інфалінія 128

Парадак звароту да страхоўшчыка для вырашэння пытання аб страхавой выплаце па дагаворах страхавання, заключаных у падраздзяленнях ААТ "ААБ Беларусбанк" у рамках праграмы "З клопатамі аб Вас"

Для вырашэння пытання аб страхавой выплаце неабходна

у пісьмовай форме не пазней як за 45 каляндарных дзен з дня наступлення падзеі, якое можа быць прызнана страхавым выпадкам, паведаміць пра яго ў ЗАСТ «Прамтрансінвест» шляхам падачы заявы аб страхавой выплаце.

Калі застрахаваную асоба з’яўляецца непаўналетнім, заява падаецца ад імя яго законнага прадстаўніка (бацькоў).

Падаць заяву можна любым зручным для Вас спосабам з ніжэйпералічаных.

Асабіста, наведаўшы наш офіс. Пры асабістай падачы заявы ў офісе нашы работнікі на месцы пададуць Вам бланк заявы і зробяць копіі з дакументаў.

Па пошце. Для гэтага ўласнаручна запоўніце заяву ў адпаведнасці з узорам.

Заяву і прыкладзеныя да яго дакументы (пералік ніжэй) дашліце па пошце на адрас: 220026, г. Мінск, вул. Пляханава, 8, ЗАСТ «Прамтрансінвест».

ВАЖНА

Страхавая выплата вырабляецца толькі пры наяўнасці ў страхавой арганізацыі арыгіналаў даведкі, іншых дакументаў медыцынскіх устаноў, якія пацвярджаюць наступ выпадку і ўстаноўлены дыягназ.

Пры прычыненні ў выніку няшчаснага выпадку шкоды здароўю да заявы аб страхавой выплаце прыкладаюцца наступныя дакументы:
  • дагавор страхавання-копія;
  • дакумент, які сведчыць асобу застрахаванай асобы (выгаданабытчыка). Калі застрахаваная асоба з’яўляецца непаўналетнім, то прыкладаецца дакумент, які сведчыць асобу законнага прадстаўніка (аднаго з бацькоў) застрахаванай асобы – копіі двух апошніх разваротаў пашпарта (старонкі 30 – 31 і 32 – 33) і дакумент, які пацвярджае паўнамоцтвы законнага прадстаўніка (аднаго з бацькоў) застрахаванай асобы, – копія старонкі пашпарта з адзнакай аб дзецях або копія пасведчання аб нараджэнні дзіцяці;
  • даведка альбо выпіска з амбулаторнай карты (гісторыі хваробы) хворага з указаннем наступнай інфармацыі: дата няшчаснага выпадку, анамнез, поўны дыягназ, час знаходжання на лячэнні, праведзенае лячэнне. Даведка павінна быць заверана пячаткай лячэбнай установы і выдаў яе лекара, падаецца (накіроўваецца па пошце) у арыгінале (прыкладная форма даведкі);
  • у сувязі з часовай непрацаздольнасцю-лісток (даведка) часовай непрацаздольнасці;
  • пры наступе няшчаснага выпадку ў выніку супрацьпраўных дзеянняў трэціх асоб, акрамя названых вышэй дакументаў, — даведка з следчых органаў аб факце здарэння.
У залежнасці ад характару гэтага падзеі, яго наступстваў і іншых абставінаў

мы можам запытаць таксама і іншыя дакументы, неабходныя для разгляду страхавога выпадку (даведка МРЭК – пры ўсталяванні групы інваліднасці, рашэнне суда, дакументы кампетэнтных органаў, органаў ЗАГС – у выпадку прычынення шкоды жыццю, заключэнне судова-медыцынскай экспертызы і т.п.).

Пры ўзнікненні пытанняў аб ходзе разгляду заявы вы заўсёды можаце звязацца з намі па электронным адрасе ns@promtransinvest.by, напісаўшы нам у зручны для вас мессенджер або патэлефанаваўшы па нумары 128 ў нашу страхавую інфалінію 128.



220026, Республика Беларусь, Минск, ул. Плеханова, д. 8
Рейтинг компании 5 ★★★★★ на основании 10 отзывов
top