Страхаванне аўтамабіляў і грузаў, якія зараз застаюцца ва Украіне і пазбавіцца якіх рызыкуюць айчынныя кампаніі? У якой меры закрануць іх нормы дагавораў страхавання, і што можа паўплываць на прыняцце рашэння аб страхавой выплаце? Што рабіць перавозчыкам ва ўмовах, калі рызыкі прычынення шкоды беларускім аўтамабілям і грузам узнікаюць на еўрапейскіх дарогах? На гэтыя і іншыя пытанні адказаў намеснік генеральнага дырэктара ЗАСТ «Прамтрансінвест» Валерый Галалобаў у інтэрв’ю газеце «Свет цяжкіх матораў».
Паглядзець поўную версію часопіса.
Дата публікацыі: 07.04.2022